czwartek, 19 września 2013

Notka ♥

Hey !

Dopiero dzisiaj doczytałam niektóre komentarze do rozdziałów, nie były one zbyt fajne :/
To co było tam napisane, sprawiło mi przykrość ale co tam... 
Przyjmę uwagi, ale nie zgodzę się z nimi...
No nie ważne.. 

Pierwsze rozdziały były napisane w ogóle inaczej, bo ten blog był zakładany głównie dla Raury, ale szybko zmieniłam tematykę i teraz blog jest głównie o R5 i jej życiu i przyjaciół na zawsze etc...
Również kawałkami ciągnięty jest wątek "Raura"
Wiem że może się wam to nie podobać, ale mam tu wierne fanki, które czytają te "beznadziejne" rozdziały i je komentują pozytywnie i z chęcią na tego bloga wchodzą codziennie...

Nie będę zmieniać czegoś, bo jednej czy dwu osobą się to nie podoba etc....
Jak tak myślicie to po prostu tu nie wchodźcie...

Staram się jak mogę żeby ten blog jakoś funkcjonował, wiem również że nie mam Ogromnego talentu do pisania, ale nie poddaje się !
Nie wolno się poddawać przez to, że komuś się coś nie podoba.. !

Kocham tych wszystkich czytelników co czytają tego bloga i komentują!


Pozdrawiam !
PS: Zacznę się zaraz zabierać za nexta !


6 komentarzy:

  1. Według mnie blog jest CUDOWNY ! Rozumiesz ? cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE, TAKIE KOMENTARZE DLA MNIE WIELE ZNACZĄ <3

      Usuń
  2. Nie przejmuj się innymi. Są zazdrośni, bo świetnie piszesz. Kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie macie pojęcia jak te wszystkie wasze komentarze są dla mnie ważne !

    Kocham Was !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog wymiata. Najlepszy z najlepszych.

    OdpowiedzUsuń