piątek, 4 października 2013

Urodziny Rikera i Rockiego !

Cytuje z grupy na fejsie :D 

 "Hej rodzinko :))).
Chciałam Was poinformować, że już wiem, co zrobimy na urodziny Rocky'ego i Riker'a.
Dla nieświadomych:
Riker - 8 listopad.
Rocky - 1 listopad.
Ja Małgosia i Ania wymyśliłyśmy już dawno, żeby zrobić filmik (pamiętacie?).
Ściągnęłam program, sratatata, ale ja tego filmiku nie zrobię. Potrzebujemy coś na poziomie!
Przypomniało mi się, że, ha, od co najmniej 2 miesięcy oglądam każdy zwiastun do opowiadań na 'Zwiastunowani'. Dziewczyny robią genialne filmiki, mogą używać gify, muzyka, napisy, wycinki z filmów sratatata. Możliwe, że uda im się zrobić coś na kształt R5 TV. Robią one zwiastuny dla opowiadań, ale jestem pewna, że zgodzą się nam pomóc.
Teraz tak... Do zaproponowania tego zmobilizował mnie nasz ostatni sukces z #R5ComeToPoland. Kurczę! To było COŚ!
I... Bardzo możliwe, mamy 65% szansy, że R5 zobaczy te filmiki.
Starczy, że za spamujemy ich nimi obficie, przy okazji dodawać do tweeta: #R5ComeToPoland #HappyBirthday Riker\Rocky.
Teraz pytanie: filmik robimy tylko z gifami&filmikami przedstawiającymi ich, czy coś nagrywamy? Ja jestem za tym drugim. Po prostu każdy namaluje 'kartkę urodzinową' dla Rocky'ego, potem, w następnym filmiku dla Riker'a i pokaże ją na filmiku.

To się na pewno uda, tylko musimy się zmobilizować tak, jak z tą akcją. :)))
No i wszystko jest do ustalenia... Muzyka, filmiki."


Pozdrawiam !

4 komentarze: