piątek, 8 listopada 2013

Notka ♥

Hejka

Kasia dostała E-meila nie dawno, jak go czytałam to mi się płakać chciało, ponieważ nie rozumiem dlaczego takie osoby mają pecha w życiu, dobra to nie ważne..

JEŚLI CHCECIE NAPISAĆ CO SĄDZICIE NA TEMAT NASZEGO BLOGA, ALE NIE PUBLICZNIE PISZCIE  DO MNIE LUB DO KASI, ALE WOLAŁABYM DO MNIE PONIEWAŻ JAKBY NIE PATRZEĆ TO JA JESTEM ZAŁOŻYCIELEM, ALE PISZCIE JAK UWAŻACIE...JA NIE GRYZĘ XD

PS: NIE WIEM KIEDY BĘDZIE ROZDZIAŁ :D
RENIA ==> renniiaa@gmail.com 
KASIA ==> katarzynapaulinabury@hotmail.com





Renia z Kasią ♥

9 komentarzy:

  1. kocham twojego bloga na serio!<3 mam nadzieję że nowy rozdział nie długo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasz blog to moj nr.1 kocham go !! Czasami nawet 4 razy dziennie sprawdzam czy nie ma rozdzialu xD i jesli komus wasz blog nie pasuje to niech nie czyta! I nawet niech na mysl nie przychodzi wam zamkniecie go ! Bo wtedy unieszczesliwicie wiele, wiele osob

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapomnijcie o mnie! Tez kocham waszego bloga i na 200% zgadzam się z komentarzami powyżej. Nie przejmujcie się złymi komentarzami albo listami, nie wszystkim da się dogodzić!!!! <3<3
    P.S Czekam na next;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tego się zgodzę, ale list właśnie był tak wspaniały że obie się popłakałyśmy. ;*

      Usuń
  4. Dziewczyny, jesteście super, uwielbiam Waszego bloga <3 Codziennie go sprawdzam z nadzieją, że dodalyście nowy rozdział, poważnie, strasznie się wciągnęłam w czytanie go i czasem z nudów czytam niektóre z rozdziałów (te, które szczególnie mi się spodobały), tak więc mam nadzieję, że niedługo dodanie jakiś rozdział :P
    Btw zapraszam do siebie : http://music-sounds-better.blogspot.com/ :p

    OdpowiedzUsuń