niedziela, 9 marca 2014

Rozdział 80 cz 2.

Komentujesz = Motywujesz 
 <notatka na dole...WAŻNA>

Chłopcy zaczęli sie bić, w pewnym momencie, Taylor niefortunnie popchnął Ross'a który upadł uderzając tyłem głowy o podłogę. 
Poczułem ogromny ból z tylu głowy, usłyszałem głos Laury. 
-Ross!!!
Słyszałem jej krzyki i zemdlałam. Nie wiem ile byłem nie przytomny, nagle zobaczyłem białe światło, zaczęło mi się wyjawiać, co raz więcej szczegółów. Okazało się, że byłem przed halą koncertową, w której mieliśmy zagrać koncert za kilka dni. Z hali ktoś wychodził, przyjrzałem się sie bliżej to był Riker a zaraz za nim Rydel, Rocky, Ratliff i.... Ja?!, Przecież to nie możliwe! Ja stoję tu a nie tam!. Chwilę, skoro ja jestem tu, a tam też, to jest wizja. Teraz wiem, co się wydarzy za kilka dni!. Postanowiłem się przyjrzeć temu bliżej, nagle ten drugi ja rzucił gitarą o ziemie i zaczął popychać Riker'a. Co ja wyprawiam? Chyba z złej atmosferze moja kopia wsiadła do autobusu z resztą zespołu i odjechała. Przed oczami pojawiła się mgła, która nagle znikła teraz widziałem nasz autobus jadący dosyć szybko przez nie oświetloną drogę. To, co zobaczyłem mnie przeraziło, oni..., oni się... rozbili autobusem?!.  I to przeze mnie, bo ja sie z nimi wykłócałem?!. Nagle wszystko zniknęło, zrobiło sie czarno. Odzyskiwałem przytomność
-Ross, słyszysz mnie?!- Krzyczała Laura.
Ross otworzył oczy, i mnie przytulił. W czasie, gdy mój chłopak leżał nie przytomnie, Taylor przestraszył sie i uciekł. Ross był wyraźnie podenerwowany.
-Ross odezwij się?!
-Przepraszam cię!, to wszystko moja wina!, to ja mu odbiłem dziewczynę!.
-Kochanie, to było dawno. Uspokój się musimy się z tond wydostać
-Słuchaj miałem wizję... - Opowiedziałem dla Laury cały swój świadomy sen.
-Ross, nigdy do takiego czegoś nie dojdzie rozumiesz?!
-Ale Laura...
-Niema żadnego, ale! Rusz się trzeba wracać do domu.
Podniosłem się z ziemi, zaczęliśmy z Laurą szukać wyjścia. Trochę nam to zajęło, po jakimś czasie znaleźliśmy drzwi, ale były zamknięte na oko widoczną starą kłódką. Wziąłem ciężką metalową rurkę i uderzyłem w nią z całej siły. Na nasze szczęście kłódka się otworzyła. Wyszliśmy na zewnątrz było strasznie ciemno nie wiedzieliśmy, która godzina, ale kojarzyłem to miejsce tylko nie wiedziałem skąd.
-Laura, ja znam to miejsce!
-Wiesz gdzie jesteśmy?!·
-Czekaj, chodź na tamto wzgórze.
Weszliśmy na wysoką górką, tak jak się spodziewałem po drugiej stronie było jezioro. Już wiedziałem gdzie jesteśmy.
-Laura, kochanie wiem gdzie jesteśmy. Widzisz tamto jeziorko z lampami?
-Tak.
-Jeździliśmy tutaj z rodzicami jak byliśmy mali. Z tego by wychodziło, że to jest stary tartak. Bardzo stary. Kochanie, jeśli pójdziemy wzdłuż tej drogi dojdziemy do stacji paliw. Z 
stamtąd zadzwonimy do domu, numer znam na pamięć.
-Więc, na co czekamy?·-Wiesz jest drobny problem to bardzo daleko. Samochodem to jakieś trzydzieści minut się jechało.
-Po drodze możemy się zatrzyma
ć i przespać, co ty na to?
-Dobrze, chodźmy.
Siedzieliśmy w salonie odchodząc od zmysłów, gdzie jest Ross i Laura. Postanowiliśmy ich poszukać w miejscach gdzie często chodzili. Mieliśmy małe szanse, bo dochodziła dwunasta w nocy, ale to mój brat nie obchodzi mnie nic ja go muszę znaleść!
-Idziemy!
-Riker gdzie jest dwunasta! - Zapytali rodzice.
-Słuchajcie to mój brat, nie wiem jak wy, ale ja go jadę szukać!
-Jadę z tobą - Stwierdził Ratliff.
-I ja. - Tym razem Rocky.
-Wszyscy jedziemy, prócz Vanessy i Rydel, one zostaną z Rachel na wypadek jak by wrócili.
-Dobrze - Dziewczyny nie zaprzeczały.
-Pojedziemy na dwa auta. Ja, Ratliff i Rocky w jednym a wy z Diego drugim okej?!
-Dobrze synu, tylko gdzie jedziemy?
-Najpierw do parku, przed ulubiony klub muzyczny Ross'a, na to kamienne wzgórze i na polane. Tylko tam chodzą.
Wszyscy przytaknęli.
Wyszliśmy z domu, odpaliliśmy samochody i ruszyliśmy w drogę, w przeciągu niecałej godziny objechaliśmy wszystkie wyznaczone przeze mnie miejsca i nie znaleźliśmy ich. Zaparkowaliśmy na parkingu przed sklepem i wysiedliśmy z samochodów, aby się naradzić.
-Nigdzie ich niema synku.- Powiedziała Stromie przez łzy.
-Spokojnie mamo, posłuchaj znasz jeszcze jakieś miejsce, do którego lubił chodzić bądź jeździć?
-Nie!
-Pomyśl proszę.
-Czekaj, Riker pamiętasz to jezioro, na które jeździliśmy, co roku?, Ostatnio jak rozmawialiśmy z Ross'em wspominał o nim, że chciałby tam zabrać Laure na randkę. - Wspomniał Ratliff.
-Tak, na randkę o północy geniuszu? - Powiedział sarkastycznie Rocky
-Czekaj sprawdźmy to!.
Ponownie wsiedliśmy do aut i udaliśmy się w stronę naszego ulubionego jeziora.
W czasie, gdy rodzina i przyjaciele szukali pary, zdążyła ona dojść do nie całej ćwiartki z ich drogi. Byli zmęczeni głodni i wyziębieni. Mieli na sobie lekkie ubrania. Laura krótką sukienkę a Ross jedynie spodnie i podkoszulek. Nie dali rady dalej iść, postanowili położyć się na mchu. Leżeli na dość ostrym zakręcie wtuleni w siebie. Nie liczyli na niczyją pomoc...
-Laura?
-Tak?
-Przepraszam, całe życie tylko przeze mnie cierpisz.
-Nie prawda kochanie, nie waż się tak mówić.
-Praw...
Laura położyła palec na moich ustach.
-Ciiii.!!, Słyszysz?
-Co?
-Nic, chyba sowa.
Ross i Laura w jednakowej pozycji leżeli dość długi czas, lekko zaczął im doskwierać sen. -Riker, patrz!
-Nie strasz mnie cholera!, co!
-Stój zatrzymaj się!, to oni.! -Wrzasnął Rocky.
Gwałtownie zahamowałem, a rodzice za mną. Wybiegłem z auta w kierunku rzekomo naszej szukanej pary. Po kilkunastu metrach zauważyłem że to faktycznie oni!. Pobiegłem ile sił w nogach i oboje ich przytuliłem. 
-Riker,?
-Tak Ross to ja.
-Zimno.
-Cholera, ile już tak leżycie?
-Nie mam pojęcia pół godziny, może więcej.
-Wstawajcie.
Para posłusznie wstała, byli bladzi i lodowaci.
-Masz, moją kurtkę i bluzę Ross.
-Dziękuję. 
-Rocky daj kurtkę i bluzę.- Poprosił Riker.
-Już.
-Proszę Laura.
-Dziękuję.
Wszyscy poszliśmy w stronę auta. Rodzice i Diego zaczęli biec w naszą stronę. Wszyscy się cieszyliśmy, że ich znaleźliśmy, wziąłem Ross'a i Laure do naszego auta razem z Rocky'm i Ell'em, i pojechaliśmy w kierunku domu...

CDN :)
__________________
To jest ostatni rozdział napisany przez Kasię... 
Postanowiłam dać Kasi trochę czasu, gdyż w pewnym sensie nie wywiązywała się z roli i odchodzi na jakiś czas..
Zastąpi ją Patrycja(Pysiek) i może się wam to nie podobać, ale taka moja decyzja i jej nie zmienię! Jasne? I Nie obrażajcie ani Kaśki, ani Patrycji! 
Rozdziały postaramy się dodawać razem z Patrycją dość regularnie :)
Pozdrawiam i życzę miłej nocy ! <3 ~Renia

90 komentarzy:

  1. Rozdział boski ;*
    Kocham tego bloga, ale mam jedno pytanko.
    Dlaczego Kasia idzie na urlop do odwołania?

    OdpowiedzUsuń
  2. na asku zablokowałaś anonima przemnie. miałam racje wystawiasz każdego. żal mi kasi, miłego pisania bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie zablokowałam Anonima skarbie ;*

      Usuń
    2. HaHaHa lol. dobre. stracisz kolejną osobe.

      Usuń
    3. Anonim zawsze spoko <3

      Usuń
    4. HaHaHa jak jej oznajmiłaś że wylatuje bo wolisz kogoś innego? żal żal żal

      Usuń
    5. Nie znasz całej historii to na ch.. się wpieprzasz? Może napiszesz do mnie na fejsie, albo gdzieś? Boisz się?

      Usuń
    6. HaHaHa histori?, poprostu lubisz robić ludzi w huja i tyle a ona jest poprostu kolejna. LoL lol lol
      Biedna dziewczyna

      Usuń
    7. No to jest moje hobby, nie wiedziałeś/aś?

      Usuń
    8. Nie "huja", tylko "chuja". Najpierw kup słownik, a potem się wpierdalaj Anonimku!

      Usuń
  3. Super rozdział! Nie słuchaj hejtow!dobrze zrobilas jezeli chodzi o kasie.nie wywiazywala sie ze swojej roli. Super piszesz. Kocham twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pieprze ! Odwalcie się ok ?! To jej decyzja i dlaczego ma stracić kolejną osobe ? Renia i Kasia się przyjaźnią więc wątpię by blog na to wpłyną. A jeśli chodzi o czytelników to dlaczego ma ich stracić ? Jeśli lubią opowiadania Reni to dalej będą je czytać niezależnie od współautora. Po prostu mi powiedzcie, że macie problem do mnie. Jestem osobą, która ceni sobie szczerość, a nie znosi takich osób jak anonimowi hejterzy ! Ja też potrafie oczernić kogoś z anonima, ale nie tędy droga ! Tym, ze robicie tak świadczy o tym, że nie macie za grosz godności ! Gdzie wasz honor ?! Achhh no tak . Zapomniałam, że go nie macie ! Cwaniaki w necie, pizdy w świecie ! To jest moje zdanie o wszystkich anonimowych hejterach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Patrycję. Nie zamierzam się przestać przyjaźnić z Renią. A co do hejtów pozostawie to bez komcia...

      Usuń
  5. Nie macie po co hejtować Renaty ^^ Miała chyba swoje powody, skoro to zrobiła. Nie wiecie, co się stało, więc nie ma sensu hejtować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie co, R5 famyli powinno się wspierać. Renia trochę źle zrbiła że poprostu zawiesiła kasie ale widać że one ze sobą dobrze piszą. Mam nadzieję że dalej będziesz prowadzić bloga z Kasią. Rozdział boski *_* poprostu dech zapiera. Kocham ciebie i Katarzynę - Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu to, że zawiesiłam Kaśkę to nie oznacza, ze coś do niej mam poważnego? Miałam pewne powody, ale nie ważne...

      Z KASIĄ SIĘ NADAL PRZYJAŹNIE!

      Usuń
    2. A Kasia wróci?
      Boski rozdziałek ;*

      Usuń
  7. A Kasia wróci?
    Boski rozdziałek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, ale na pewno nie w najbliższym czasie..

      Usuń
    2. Pojeby... LoL lol lol

      Usuń
    3. Posłuchaj anonimie!
      Jeśli masz jakiś problem do Renii albo do Pyśką to zatrzymaj to dla siebie.

      Posłuchajcie, Renia podjęła dobrą decyzje. Macie racje nie wywiązywałam się z tego co było trzeba zrobić. Były rożne powody jedne poważne ale nie będę wymieniać, niektóre to poprostu leń.

      Usuń
    4. dobra wypierdalaj z tego bloga nikt cię nie lubi. LoL lol lol

      Usuń
    5. Kurwa mać nie wyzywaj jej! Ja pierdole anonimku uważasz, ze jesteś fajny?

      Usuń
    6. no peffnie. Taka prawda bez ciebie jest niczym. Lol lol lol

      Usuń
    7. a ty kim jesteś wyzywając ją? Napisz do mnie na priv, a nie rób mi tu spamu!

      Usuń
    8. HaHaHa wyjebałaś ją z bloga a teraz ją bronisz? Lol lol lol

      Usuń
    9. Pojeb ! No pojeb i tyle !! Nie ma na cb innego określenia. Kasie każdy lubi i liczy się z tym, że miała wielki wkład w bloga. Nie wyzywaj jej patafiańcu jeden !! Kuwa mać serio myślisz, że jesteś fajny ? Hahahah.. NIE -,-
      Jesteś żałosny i nic więcej. Nie będę zniżała się do twojego poziomu, dlatego jak kulturalny człowiek prosze cię abyś odpierwiastkował się od Reni i Kasi. Mnie możecie sobie hejtować, bo mi to zwisa i powiewa xD Co tu wiecej dodać ? Dziekuję za uwagę

      Usuń
    10. To jest moja przyjaciółka, dziwne, żę bronie? I co z tego, ze wyjebałam? a tak po za tym to chwilowo zawiesiłam...

      Usuń
    11. Tak, kurwa ochorna idento Rutkowski a co tez chcesz?

      Usuń
    12. Ale ubaw ahahahha :D Idę po Popcorn :D

      Usuń
    13. Pysiek, nie znam cię osobiście a już cuę lubię ;3

      Usuń
    14. Pysiek pozwul ze użyje twojego zwrotu.
      Słuchaj patafiańcu tego bloga czytają nastolatkowie w rożnym wieku i tylko ze względu na to nie będę tu pisać nie cenzurownych słów. Bo jak bym ci zajebała szyfrem to by ci najlepszy haker nie pomugł. Dzieny za uwagę.

      Usuń
    15. Och dziękuję to miłe i to samo mogę powiedzieć o Tobie :)

      Usuń
    16. hahahahahahahahha ^^

      Usuń
    17. Pysiek fajna jesteś napisz do mnie na gg ; 10204182 ;3

      Ty patafiańciu zaczynam tęsknić odezwij sie bo sie martwię. ;** kochanie !

      Usuń
    18. I co pierdolony Anonimie?! Nie ujawnisz się, bo jesteś przegranym patafianem! Jeśli sądzisz, że, Kasi nikt nie lubi, to się grubo mylisz, bo uwielbia ją wiele osób z naszej R5fmily, o której ty pewnie nawet nie wiesz!

      Usuń
  8. Renia weż rzuć mi też. Co tam 300 km ;3 Hahahaha ale ubaw. Książkę napiszemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joł ludzie kto mi się kopsnie po colę bo popcorn doleciał ;3 hahahahhahahaha

      Usuń
  9. Hahahah :D ale mam ubaw :D też z chęcią poszłabym po popcorn , ale płatki niestety muszą starczyć XD

    OdpowiedzUsuń
  10. HaHaHa lol lol lol

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha Ha Ha lol lol lol się kurwa odezwały 3 pawiany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahahaha ja cię Kochanie przepraszam ale pawian ma czerwoną dupę a ja mam kremową lekko opaloną ;3 Haha tematu Przyrody ze mną nie zaczynaj bo mam 5 z biologi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko hahaahahahahagagaha

      Usuń
    2. Reniu co sie smiejesz?, masz czerwony zad? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ;**

      Usuń
  13. Świetny rozdział *.*
    Nie sluchaj hejtów, dobrze zrobiłaś, że ją wywaliłaś ;3
    Żal mi anonimka który oczywiście wie wszysto najlepiej...
    Do anonima: niby czemu ma stracić czytelników? Przecież świetnie pisze, nawet bez Kasi...
    Więc drogi anonimku odwal się od niej skoro :* i pierwsze pomyśl później pisz ;3 /Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina miło, ale Renia mnie nie wywaliła. ;3

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie renatko szmatko lol lol lol...

      Usuń
    2. Te lol, lol to widać, że podstawówka ;*

      Usuń
    3. Wybacz Anonimku, ale musze rano do szkoły wstać...
      Dobranoc misiek :* Już tęsknie :c ;*

      Usuń
    4. Pozwole sobie zastąpić litery gwiazdkami.

      Posłuchaj, jak się dowiem kim jesteś tak ci dopier***e że cię ku**a nawet twoja jeb**a opiekunka w zoo nie pozna!!!!!
      Po kiego c**ja zwracasz na siebie uwagę?! Jak bym ci kopa w włochatą dupę zasadziła to pobiła bym 3 rekordy na raz. Był by nowy największy rów marianski, byłbyś szybszy na starcie od F16 i był byś pierwszym anonimem na księżycu !!!!!

      Usuń
    5. Ajahahhahahahahahaahhahah

      Usuń
  15. Popcorn doleciał! Jeszcze tylko psychiatre zdzwoń bo mi się sąsiedzi schodzą! Serdeczne pozdro dla anonimkq! Prosto z podłogi! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psychiatryk mu nie pomoże i też pozdro xd Nie z podłogi tylko z łóżeczka :*

      Usuń
    2. Hahaha ja za h nie idę spać. Wole sie z anonimem przegadywać ;** kochanie?, małpo moja po iskasz mnie? HahahahahahahahahahahahahahahhHhHahahahahaah

      Usuń
    3. Ale bym chciała teraz do łóżeczka! :DD Za to w łazience siedzę -,-

      Usuń
    4. Haha ja tez w łazience ;3

      Usuń
    5. Jestem. Poprostu żal mi tego komentować. Wiesz co to kuguar ?

      Usuń
    6. A ty wiesz co to szpital psychiatryczny? -,-

      Usuń
    7. Kotek tylko duży chuju głupi.
      Lew górski...

      Usuń
  16. To co laseczki ? Robiny fotki tej rozmowie i filmik tworzymy? Pomysl Patrycji <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha jeszcze godzinka a filmik będzie dłuższy niż avatar ;3
    Ja czerwonodupa wyrażam zainteresowanie pomysłem ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co kasiu zribisz ni fotki a ja zmontuje filmik z wami xd

      Usuń
  18. Z wami w rolach glownych ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimku wiesz która jest godzina?Nie powinieneś już spać? Bo zwykle dzieci o tej porze dawno są w łóżku ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha =D ja tu chce dać koma : "Świetny next" a tu prawie nikt nie napisał xD bosze jacy to ludzie są pojebani xD ~~Czekam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahaha pozdro z łóżeczka ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosnka dla mojej małpy.

      Mam na imię Katarzyna i mam w dupie anonima
      I choć w klatce siedzi świnia
      To do każdego zad wypina

      Usuń
    2. Hahahaha 69 kom jest mój tylko mój

      Usuń
  22. Ja teraz napisze z anonima, bo lubie i po to to jest :D
    XD Wgl. Masz ladne imie Renata ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu mam dziękować, za to że uważa, że mam ładne imie? :)

      Usuń
    2. Hah tego anonima lubię ;* ja też uważam ze nasz ładne imię ;3

      Usuń
  23. Dziękujemy za wszystkie Komentarze ;3 ~ Pawianica ><

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny rozdział i ale miałam ubaw z tymi anonimami ;D hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij ryja olcia razem z renatą patrycją i katarzyną . Bosz wy szmaty i bóg płakał gdy was stwarzał
      Shit!!!! @-@

      Usuń
    2. Olcia; Renatą; Patrycją; Katarzyną*
      Chodzisz szmato na polski? Widać, że nie, bo nie potrafisz nawet napisać poprawnie imienia <3
      Twoje teksty mnie śmieszą bejbe,
      nie zabłyśniesz, nie ten poziom ;*

      Usuń
  25. Swietny rozdzial czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czytałam wasze komenty czaaadowe <3
    szacun anonimku, pzdro z podłogi i współczuję koleżaneczkom jeżeli jakieś masz... a i współczucia dla pani od polskiego
    a tak na marginesie czadowy rozdział. czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cuuuudny piękny! jesteście ZAJEBISTE !!! i nie kłócić się ze mną bo zabiję!!!
    PATELNIĄ XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś pojebana Renatko. Którą z kolei już koleżankę wystawiłaś. lol, lol, lol....

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochany anonimku, to że piszesz do mnie nie ujawniając się, to tylko wskazuje na to jaki masz niski poziom inteligencji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy next? W ogóle to super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pierdole a czemu kurwa z anonima co boisz się? w necie taki kurwa odwarzny a w realu? znając życie pewnie bałabyś się do niej podejść i powiedzieć jej to prosto w oczy więc wypierdalaj stąd i nie wracaj ktoś ci kazał to czytać? odpowiem za cb nie nie kazał więc ałtuj się stąd

    OdpowiedzUsuń