środa, 19 marca 2014

Renia=dobra koleżanka ;')

Serdecznie zapraszam na bloga koleżanki:
http://raurar5opowiadanie.blogspot.com/
Ona dopiero zaczyna i czeka na opinie, blog zapowiada się bardzo fajnie ;))


*****

Wracając do tematu mojego bloga...
Rozdziału jeszcze nie zaczęłyśmy pisać, ale mam nadzieje, że w końcu się to uda...
SERDECZNIE DZIĘKUJE ZA MIŁE KOMENTARZE, WIADOMOŚCI..
ALBO PROŚCIEJ MÓWIĄC DZIĘKUJE, ŻE JESTEŚCIE I MNIE WSPIERACIE!
KOCHAM WAS! ♥
~Renia, która was kocha najbardziej na świecie xd ♥♥

10 komentarzy:

  1. Renia dobra koleżanko KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spiesz się... i Tak dodawałaś rozdziały bardzo często, nie którym blogerkom szło to trochę gorzej .. :C Ale co poradzić.. KOCHAM CIĘ !!! :* <333
    Oliii..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo, bo się zarumienie ♥ hahaaahaa! ♥

      Usuń
  3. Renia taka skromna ... och ach i dobra koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahh jak kiedyś pisałam, na blogu jestem zupełnie inną osb niż na codzień ♥

      Usuń
    2. Weźcie do bloga kogoś innego niż Kaske ! A ona nie wróci pogódźcie sie z tym! Tak to już jest... Hahah tęskniłaś Renatko? Twój anonim...

      Usuń
    3. Najbardziej na świecie kotek ♥
      Jeśli wiesz co to sarkazm ♥

      Usuń
  4. Kiedy next? ♥
    _Unpredictable _

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mił być do końca tygodnia, ale.nawet nie zaczełyśmy za co bardzo przepraszam ;(

      Usuń