niedziela, 16 marca 2014

**

Heejoo! :D

Taaa pewnie czytaliście komentarze pod ostatnim rozdziałem ;p Mam ubaw z Anonimka, pokazuje jaki ma niski poziom inteligencji, ale co tam :)

Od jutra zaczynam z Patrycją zabierać się za kolejny rozdział, mam nadzieje, żę do końca następnego tygodnia zostanie dodany :) 

Korzystając z okazji, chcę was serdecznie zaprosić na mojego drugiego bloga, którego również prowadzę z Patrycją, nie ma nic tam związanego z Raurą, Raią itd.. :) 

link: http://cantletyoupassmeby.blogspot.com/



Jeszcze brakuję nam koło 9tyś do 100.000 wejść na bloga <3 

Jesteście wspaniali! Kocham was! 

~Renia



15 komentarzy:

  1. A Kasia wróci do bloga z wami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej tak, ale nie mam pojęcia kiedy :)
      Więc nie ma co wyzywać itd :)

      Usuń
    2. Nie zamierzałem wyzywać XD będziecie go pisać we trzy?

      Usuń
    3. Napisałam ogólbie ;)
      I być może, tak we 3 ;)

      Usuń
    4. Przepraszam ze z anonima ale to konto koleżanki. Czekam na nexta boski blog. Mam pytanie z kim ci sie lepiej pisze z pyskiem czy Kasią? ~ Iga.

      Usuń
  2. Dla tam tego ktosia HEJTOWANIE Z ANONIMA JEST TAKIE DOROSŁE + HEJTOWAĆ Z ANONIMA TO KAŻDY MOŻE

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten blog.. <3 Nieciepliwie czekam na next, ale wytrzymam.. BO WARTO ! ;*
    Kocham OIii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęskniłam za twoimi wpisami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. teskniłam za tobą renia ! zajrzysz do mnie ? proszę ! dopiero zaczynam i twoja opinia byłaby dla mnie ważna ! możesz zostawić komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww! Moja opinia? Ja się nie znam, ale zajrze <3

      Usuń
    2. dzieki :) komentarzem nie pogardze :)

      Usuń