środa, 20 sierpnia 2014

Roook *,*

Noooooo to dzisiaj mija rok odkąd mogę dzielić się swoja twórczością z innymi, z osobami, które potrafią to docenić. Dziękuję za to że mimo tego ze nieraz nawaliłam i zaniedbywałam bloga to nadal czytaliście opowiadanie i nie opuściliście bloga. Dziękuje że broniliście mnie i bloga przed hejtami i nierozsądnymi osobami niedoceniającymi tego co pisze. Chcę również bardzo podziękować za wszystkie wejścia, komentarze, no za wszystko. A najważniejsze... Chcę podziękować poprzedniej współautorce za pomoc w prowadzeniu jak i aktualnej mojej kochanej Pyśce *,* Gdyby nie ona tak jak i wy już dawno bym skończyła pisać. Wiem, że czasem jest trudno ze mną wytrzymać Patrycjo, ale masz takie nerwy, że dajesz rade. Kocham Cię i wiedz, że nigdy nie zapomnę tego co zrobiłaś na tym blogu.
JESZCZE RAZ WSZYSTKIM DZIĘKUJE ZA TEN CAŁY ROK! KOCHAM WAS I NIGDY WAS NIE ZOSTAWIĘ!

PS: MIAŁ POJAWIĆ SIĘ ROZDZIAŁ, ALE SIĘ NIE POJAWIŁ STRASZNIE PRZEPRASZAM... NAWALIŁAM, ALE MAM ŻE WYBACZYCIE I ZROZUMIECIE, ALE ZA PARĘ DNI POPRAWKI I NIE DAJE RADY OGARNĄĆ WSZYSTKIEGO PO KOLEI.. 



13 komentarzy:

  1. Awwww <3 Renia to słodkie i prawda czasami jesteś nie do wytrzymania ale odpłacam Ci się zazwyczaj tym samym :P Cud, że jeszcze ze mną wytrzymałaś :D Ja również Ci dziękuję, ale dziękuję tez czytelnikom. To nie tylko ważne dla Reni, ale i dla mnie :* Dziękuję wam wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  2. <3
    Gratulacje, dziewczyny <3
    Czekam na rozdział <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny.
    Zajęło mi kiedyś cały dzień czytanie go.
    Ale było warto.
    Bo jest super.
    Amen.
    ;)
    nie umiem się wypowiadać

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje czekam na nexta. zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://raura-i-inni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Zapraszam. r5-and1d-andbadgirls.blospot.com. I przeczytajcie post,,Jest sprawa". I gdybyście chcieli to możecie się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na rozdział.

    +Chamska reklama
    Zapraszam do mnie
    http://raura-auslly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ,HEJ,HEJ!
    No kochana!
    Zaaszalałaś czekam oczywiście na nastepny! :D wiem długo nie dawałam znaku życia xD ale wiesz gimnazjum zmienia człowieka xD :* :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy rozdział !?!?! Miał być dawno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być, ale nie ma i nie wiem kiedy będzie.. Rok szkolny sie zaczął! ;/

      Usuń
    2. a mi kiedy odpiszesz????

      Usuń
  10. Wasz blog jest wspaniały!, czytam go od miesiąca, muszę przeczytać od początku w końcu bo jeszcze nie miałam okazji przez naukę w Technikum -,- miałaś inną współprowadzącą? przepraszam ze z anonima na telefonie nie mogę sie zalogować ;( - Mary Lynch

    OdpowiedzUsuń