niedziela, 27 kwietnia 2014

*KONKURS*

No cześć kochani :D
W sprawie konkursu. Glosowaliście w ankiecie, że chcecie takowy. 
Polega on na napisaniu ONE SHOTA o tematyce związanej z R5 i Raurze z racji tego, że blog jest o nich, ale w stylu dowolnym. Tłumacząc, opowiadanie może być słodkie, sielankowe, wesołe, zabawne albo smutne, przygnębiające, dołujące. To już zależy o czym wam sie lepiej pisze.

Wytypujemy trzy pierwsze miejsca oraz jedno wyróżnienie:

I miejsce- Napisanie One Shota dla wygranej osoby i jeśli osoba będzie chciała to może napisać z nami rozdział.
II miejsce- Dedykacja do 5 rozdziałów i przedpremierowe pokazanie rozdziału :)
III miejsce- Dedykacja i polecenie rozdziału :)

Wygrane One Shoty udostępnimy w zakładce konkursy, oczywiście jeżeli ta osoba się na to zgodzi :) 

Prace wysyłajcie do 15 maja do godziny 19:00 na meila:
renniiaa@gmail.com 

ZACHĘCAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU :) 

POWODZENIA!!! <3 

Pozdrawiamy ciepło Renia i Pysiek :)

16 komentarzy:

  1. Super!
    Na pewno wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy w opowiadaniu oprócz R5 może być też Raura?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana! Ja już wysłałam tylko że jak pisalam do mi się przez przypadek wysłało ja nazwałam to właściwe: Cały One shot Nicola Lynch!Wysyłam jeszcze raz ponieważ tamto mi się żle wysłało! One shot Nicola Lynch

    Mam nadzieje że się pokapujesz xD przepraszam za wszystkie problemy... Pozdrawiam,mam proźbę jak zobaczysz i przeczytasz ten one shot to odpiszesz mi tu albo na gmailu? była bym niezmiernie wdzięczna pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff ulga przy jednej kresce przy wi-fi dotarło jest ta moc! :D :*

      Usuń
  4. Kochana zapraszam do mojego drugiego bloga gdzie prowadzę z Majką => http://raura-true-one-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A może być też o Rydellingtonie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ;)
    Wszystko co związane z tematem bloga ;)
    Błagam tylko nie o Rai....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossie i mai?

      Usuń
    2. Tak, nie mam nic do niej, ale po prostu to jest blog o R5 i Raurze.

      Usuń
    3. Spoko nie przepadam za nią

      Usuń
  7. A kiedy obędą się wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro do 15 jest konkurs to myślę, że coś koło 20 maja, bo weekend będę miała cały zawalony przez komunie brata ;/

      Usuń