niedziela, 19 stycznia 2014

Liebster Blog



Ojej Dziękuje, że nominowaliśćie mnie do Libster.. <3

Zostałam nominowana prze : Veronica Redial, Emilia Świątek, Julia Hejnar, Ania, Duss, Julka Love, Paula

Zasady:

Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Od razu mówię, że odpowiedzi udzieliłam tylko ja, Renia :D 


Pytania od Weroniki :) 

1. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?
Namówiła mnie przyjaciółka :)
2. Ulubiony/a aktor/ka?
Ross Lynch i Laura Marano :p
3. Lubisz/cie placki? XD
Yhy :D 
4. Ulubiona piosenka?
Forget About you - R5
5. Najśmieszniejsze i najdziwniejsze wydarzenie w twoim życiu? (Opisz)
hmmm nie wiem ;/ Chyba żadnej takiej nie miałam.... Aaa czekaj bieganie po całym rynku  i szukanie kilku chłopaków dzień przed sylwestrem ^^
6. Lubisz/cie Austin & Ally?
Kocham <3
7. Słuchałaś kiedyś Little Mix?
Nie
8. Lubisz Violette lub Maie Mitchell?
Nie mam nic do nich...
9. Pomagasz/cie WOŚP?
Oczywiście, przecież to Ja Renia ^^
10. Myślisz/cie ,że Maite Perroni jest podobna do Seleny Gomez?
Yyy? 
11. Gdybyś mogła być kimś innym na 1 dzień. Kim byś była?
Nie mam pojęcia

Od Juli Hjenar :)

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Czerwony <3
2. Jak masz na drugie imię ?
Jola :D
3. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy ?
Czytać książki <3

4. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga akurat na ten konkretny temat ?
Namówiła mnie Gabi i za to dziękuje, a czemu taki temat? Bo Kocham R5 <3

5. Jakie masz zainteresowania ?
Pisanie, fotografia :)

6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole ?
historia <3
7. Masz rodzeństwo ? Jeśli tak to starsze czy młodsze ?
mam, trzech braci, dwóch starszych jeden młodszy :)
8. Masz jakieś ulubione zwierzę ? Jeśli tak to dlaczego akurat to ?
Pies bo na niego zawsze można liczyć i nigdy Cię nie zdradzi ^^
9. Co zazwyczaj robisz w weekendy ?
Albo się ucze, albo siedzę na kompie, albo idę gdzieś z moją przyjaciółką :)

10. Jakie jest Twoje życiowe motto ?
YOLO
11. Jakie dotychczas kraje miałaś okazję odwiedzić ?
Małooo ;/  Słowacja, Czechy, ale w tym roku może Austria <3


Pytania Od Emilii :)
1. Lubisz zwierzęta? 
Tak
2. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Ross i Riker Lynch i Laura Marano :D
3. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Wszystko oprócz metalu, techno..
4. Masz swoją ulubioną książkę? Jeśli tak, to jaką i dlaczego akurat tą? 
Jak na razie to 13 małych błękitnych kopert, a dlaczego to nie wiem, po prostu jest fajnie pisana i zaczynam lubić Cały cykl "DOM NOCY" 
5. Jaki typ filmów lubisz oglądać?
Komedie
6. Co wolisz bardziej - tańczyć czy śpiewać?
Tańczyć :)
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
Wyjechać do Los Angeles <3
8. Ulubiona wokalistka/ta? 
hmmmm za dużo ich :)
9. Co cię zainspirowało do pisania bloga?
Hmmmm sama nie wiem, nigdy nie sądziłam, że będę miała kiedykolwiek bloga ^^
10. Skąd czerpiesz pomysły na swoje opowiadania?
Z życia :)
11. Często się poddajesz?
Nawet zbyt często... ;/

Pytania od Ani :)

1 .Ile masz/ miałaś blogów?
mam ogólnie 3 blogi
2. Co cię inspiruje w pisaniu blogów?
Życie,  przyjaciele
3. Twój ulubiony kolor?
Czerwony
4. Czy lubisz R5?
Kocham <3
5. Twoja ulubiona piosenka/piosenki.
Forget About You i Cali Girls - R5
6. Jakie lubisz książki?
Przygodowe, fikcja, młodzieżowe :)
7. Ile masz lat?
W Lipcu 17 ^^
8. Masz przyjaciółki? Jakie? (chodzi o imiona :P)
Klaudia, Gabi, Kasia ^^
9.Masz ulubionego zwierzaka?
Pies i kot ^^
10. Chciałabyś cofnąć się w czasie? Dlaczego?
Tak. Czemu? Bo nie popełniłabym niektórych błędów
11.Twoje motto.
YOLO

Pytania od Dusss:

1. Jeśli shipujesz to Raia czy Raura?
Raura ♥
2. Koty czy Psy? 
Psy ♥
3. Jaka jest teraz Twoja ulubiona piosenka (możesz tez napisać, której teraz najwięcej słuchasz :D ) 
Forget About Yoy - R5 ♥
4. Masz jakiś zaskakujący talent? Jeśli tak to jaki? 
Nie mam, albo jeszcze nie odkryłam :)
5. Czego się boisz/ brzydzisz?
niczego...
6. R5Crush, czyli którego członka zespołu lubisz najbardziej i dlaczego? 
Rikera ♥ I nie wiem czemu :) Ale kocham ich wszystkich tak samo :)
7. Ulubiona książka?
Cała seria "Domu Nocy" i 13 małych błękitnych kopert :)
8. Dzień czy noc?
Noc
9. Najbardziej nierealne marzenie, które chciałabyś by się spełniło to...
Pojechać do Kalifornii ♥
10. Ulubiony serial?
Austin & Ally i Pierwsza Miłość hahah :D
11. Czym jest dla Ciebie Twój blog?
Wszystkim ♥♥

Pytania od Julki :

1. Ile masz lat?
Rocznikowo 17 ^^
2. Dlaczego założyłaś bloga?
Namówiła mnie przyjaciółka <3
3. Najszczęśliwsza chwila w życiu?
Hmmmm... 4. Twoje największe marzenie?
Pojechać do Los Angeles, a najlepiej do Kalifornii
5. Jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Przyjaźń, miłość...
6. Twój ulubiony zespół?
R5! 
7. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Forget About You oraz I Want U bad - R5 <3
8. Ulubiony kolor?
Czerwony
9. Twoja największa wada?
Nie potrafię czasem odmówić...
10. Ulubiony film?
Za dużo ich :)
11. Masz swoje powiedzonko? Jeśli tak to jakie?
Nie mam :)

Pytania od Pauli:

1. jak masz na drugie imię?
Jola ^^
2. Twoje hobby

Fotografia, pisanie ^^
3. Ulubione warzywo

Papryka <3 ^^
4. Do jakiego fandomu należysz?  

R5ers ^^
5. Masz rodzeństwo

Tak
6. Do której chodzisz klasy?

1 Technikum
7. Masz chłopaka?
Nie, FOREVER ALONE ^^ 

8. Najładniejsze imię żeńskie i męskie?
Żeńskie- Olivia, męskie- Robert, Jakub
9. Jakiego języka się uczysz?

Angielski, Niemiecki i Polski ^^ 
10. Opisz siebie w 2 zdaniach?

LENIUCH I JESZCZE RAZ LENIUCH ! :d 
11. Ulubiona pora roku?

Lato

Nominacje:
http://fotografia-czyli-to-co-kocham.blogspot.com/
http://but-im-just-an-illusion.blogspot.com/
http://r5songs.blogspot.com/
http://you-can-come-to-me-love.blogspot.com/
http://better--together.blogspot.com/
http://thatsmyconfession.blogspot.com/
http://auslly-story.blogspot.com/ 
http://rossilaura.blogspot.com/
http://just-friends-or-something-more-auslly.blogspot.com/
http://r5-story-crazy-life.blogspot.com/

Moje Pytania:

1. Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?
2. Ulubiony kolor?
3. Ulubiona Piosenka?
4. Rusza Cię opinia innych? 
5. Twoje hobby? 
6. Co motywuję Cię do pisania?
7. Czy wzorujesz się na kimś ?
8. Opisz siebie w 3 słowach?
9. Co jest w życiu dla Ciebie najważniejsze ? 
10. Ulubiony aktor/aktorka?
11. Czy jesteś szczęśliwa? 


Jeszcze raz dziękuje... <3 A co do rozdziału... Eh... Nie wiem... 

5 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do Liebster Blog, więcej na tej stronie: http://na-zawsze-razem-tak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, świetny blog! nominowałam go do Liebster Award. Zapraszam do mnie po więcej informacji :) http://rosslynchopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo :* Nie spodziewałam się <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, Renia nie mówiłaś, że masz bloga! A jednak wpadłam tu przypadkiem ;3
    Jak chcesz to wpadnij do mnie ;D - http://inkheart-r5-stories.blogspot.com/
    A i oczywiście gratuluje nominacji :)

    OdpowiedzUsuń