wtorek, 21 stycznia 2014

Konkurs ! ♥

HEJOOO!

JAK OBIECAŁAM PODAJE WIĘCEJ INFO NA TEMAT KONKURSU!  ♥


Na samym początku powiem, że do 10 Lutego przyjmuje zgłoszenia :)

Mamy jak na razie 5 zgłoszeń, ale mam nadzieje, że z czasem będzie więcej osób :)

W każdym etapie odpadnie parę osób, ale jeszcze nie wiem ile będzie ogółem chętnych :)


Możecie się zgłaszać albo pod tym postem w komentarzach, albo:

Moje gg: 40384086 na którym jestem 24/7 :D
Mój nr : 794245197
Email: renniiaa@gmail.com 
Lub na gg i emaila bloga, ale tam nie wchodzę tak często jak na swoje :D
GG: 49395764
E-mail: babyitsourtimetolove@hotmail.com

I ETAP - "WIEDZA O R5"

Sprawdzimy w tym etapie ile wiecie o R5-  ich rodzinie, zwyczajach i ciekawostkach .

II ETAP - "WIELKA WYOBRAŹNIA"

Tutaj będziecie musieli się wykazać naprawdę dobrą wyobraźnią. Opiszecie jak wyglądałby wasz dzień z R5. 

III ETAP - "PRZEDSTAWIENIE TALENTU"

Ten etap polega na napisaniu krótkiego rozdziały w jednym z trzech styli:

  • Wesołym, czyli śmiesznym
  • Normalnym, czyli zwykły dzień
  • Dramatycznym

Na temat nagród postaram się napisać jeszcze w tym tygodniu, ale muszę wszystko do końca pozałatwiać ^^ 


Po 10 lutym  napisze kiedy zaczyna się I etap konkursu, no chyba, że zgłosi się mało osób to KONKURS ZOSTANIE ODWOŁANY! 

To by było na tyle, a co do rozdziału... W tym tygodniu powinien się pojawić na 100%


SERDECZNIE POZDRAWIAMY ! ♥

8 komentarzy:

  1. Sorki za spam;) Zostałyście nominowane do Liebster Awards! Więcej tu: http://rossilaura-love.blogspot.com/;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    Zostałaś nominowana do Libster Award! Więcej informacji znajdziesz to :http://story-of-lynch-and-marano.blogspot.com/2014/01/libster-award-2.html
    :D

    OdpowiedzUsuń